29 Ağustos 2011 Pazartesi

İyi ki Doğdun Süper Kahraman !

Kısa kesicem . Herkesin çocukluk kahramanı vardır. Tabi benimde vardı . Hayatta dansını yapamadığım biri benim kahrmanımdı . Evet Michael Jackson . Who is it şarkısını dinlerken keyif alırdım başka diyarlara giderdim .

 MJ yi farklı gösteren belkide özgün olmasaydı . Kendine özgü bir tarzı dansı giyimi vardı. 30 sene hiç sönmeyen bir ustadan bahsediyoruz . Evet beat it bir çok değişim ile karşımıza çıksada en güzeli kendisinin ilk yaptığı idi . Klipleri en az 7 dakika sürerdi . Bir müzikal gösteri havasındaydı . Özel hayatına karışan ve sorgulayan insanlar oldu . Hatta bir ara çocuk tacizcisi oldu . Güya beyaz olmuş günahmış sanane ! İnsanları yaptığı işler ile değerlendirmek daha onurlu ve mantıklı bir davranıştır . İşte MJ en büyük işi çıkardı. hala dansını taklit etmeye çalışan milyonlarca insan bulabilirsiniz. Şapkası kravatı o bilekteki pantolonu ile MJ hiç bir zaman unutulmayacak bir idoldür. Onu unutmak aptallık olur . MJ 90 larda duydum ama 2000 lerde hep videolarını müziklerini dinlerdim . Kuru kafa adam . kliplerinde çoğu kez kahramandı . enci bonus kafalı bir çocuktan beyaz bir kral doğdu .

  Tarih 29 ağustos 2011 iyi ki doğmuşsun kahramanım . Asıl kral sensin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder