29 Ağustos 2011 Pazartesi

Ellerini Göremedim Yine

 Yine yoklar işte. Yine benimkiler seninkileri arıyor . Evet evet bahsettiğim tahmin ettiğin şey . Ellerin yok yine . Benim ellerim soğuk. Çok hemde . Sanki buzullarda yaşıyor gibiyim . Sanki burada hiç güneş açmıyor . Burası sanki hep kış . Sankiler aslını yaşatıyor ellerin yok sanki değil yok işte !

  En çok gözlerinde kaybolmak isterdim . Hiç bulunmamak . Hep orada gezmek koşmak uyumak. Senin olan her  şeye dokunmak o kadar güzel ki dokunduğun yerlere dokunmak bile heyecanlı. Saçların var bana yol olan . bakıp doyamadığım gözlerin . Belki uzaktan baktım ama gördüm onları . Çok güzellerdi . Seni düşünmekte güzel . Senin için ağlamak gözyaşı dökmek senin için tüm insanlığı hiçe sayıp sadece seni düşünmek var . Sol yanım .. Sen nasılsın merak etmiyorum . Çünkü benim ki meraktan çıktı artık . Ellerim yine ellerini arıyor . Ellerim öksüz kaldı . Uzun zamandır deli divane geziyor sokaklarda kafası hafiften ayyaş sağa solaçarparak yürüyor . Ellerini arıyor. Ama bulamıyor ki .. Sende hiç yardımcı olmuyorsun be sol yanım. Biraz destek olsan ya ellerini yaklaştırsan ya ben tutarım hemen kendime değil ellerime üzülüyorum . Onları öyle öksüz görmeye dayanamıyorum işte ver onları bana .

  Ama vermezsin ki . Nerden vereceksin ? Nasıl vereceksin ? İstemezsin sen . O kadar iyi değilsindir değil mi ?  öksüzlere acımazsın sen acısaydın bu gece ellerini görürdüm sol yanım . Her gece olduğu gibi yine ellerini göremedim sevgilim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder