25 Ağustos 2011 Perşembe

Nisan Ayına Tekrar Dönmek Artık Çok Mu Zor ?


Nisan ayı .. Ben hiç bir ayı bu kadar çok sevmemiştim . Hiç bir ay bu kadar heyecan vermemişti , hiç bir ay hastayken bu kadar iyi hissettirmemişti . Ah Nisan ayı kızım olursa adnı ona verecem. O kadar sevdim seni . Nisan ayı her gelişin artık mutluluk gidişin hüzün verecek . Çünkü senden sonra gelen ayıs vardı . Tüm ışıkları söndüren ..

 Aslında Nisan ayından nefret ederdim . Önceleri haz etmezdim neden mi ? tam ortası çünkü tatil ve okulun tam ortası . Her şey sıkıcı gerizekalı 1 nisan şakaları . Evet 1 nisan gelirdi marttan kalan kediler gidersi şakacı eşekler gelirdi . Nisanda her şey başladı . Uzun zamandır tanıyordum ama Nisan da oldu her şey . tüm yakınlaşma ve 27 nisan da da biz olma kararı aldık evet Nisanı sevme sebebim . Enteresan bir olay değil . Herkeste olan buruk bir aşk sızıntısı demek istiyorum . Onu görmemiştim . Hiç görmediğim birine tutuldum lan . Gayet anlamsız ironik bir durum . Ama olmaz öyle şey demeyin . oluyor abi .. Biliyorum herkese olmuştur . Gülüşünü hayal etmek öldürür insanı parçalar mahveder . Özledim abi .her gece gündüz oluyor böyle .İnsan kabullenemiyor Nisan gelsin bitmesin istiyorum ne olur geri dönelim ? 


   Pişmanlıklarım var . Omuzlarıma yüklenmişler sanki . Keşke daha sonra olsaydı Keşke bu kadar erken olmasaydı . Ah tüm keşkeler sanki hepsini ben tüketiyor gibiyim . Geri dönmem ama bilmeni istedim . Ben özledim ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder