11 Ocak 2012 Çarşamba

Kesikler

 Birden çok soğuk oluyor . Birden çok sıcak . Uyurken çok sıcak oluyor terliyorum , onu düşünürken üşüyorum anlamsız uyanıyorum ve sıcak olmuşum ama üşüyordum . Eskiden bir tek bende olur sanırdım . Ama sanmıyorum artık . Bir tane dengesini kaybetmiş insanın olması koskoca dünya da bir aptallık .

 "Biliyorum sizde de oluyor" bu anlatacaklarım . Sağ elimde ki kesikleri iki gündür hissetmiyorum . Uykum gelmek bilmiyor . Bu iki günü rüya sanmak istiyorum . Kendime çimdik atarak morarıyorum . Uyanmıyor . Kendine gelmek istiyorsun olmuyor . "Biliyorum sizde de oluyor" Aslında hepiniz benim gibi şunu düşünüyorsunuz o şimdi eğleniyor ben kendimi yırtıyorum acı çekiyorum . O iç ses o kadar haklı ki lanet olsun . İnan bana takmasan mesajlar atmasan umrunda olmamış gibi davransan kazanırsın . Tek el ile yazdığım ilk yazı . Hepimiz onunla bir masal yazmak istedik eşi benzeri olmayan . Hepimiz yazmaya başladık ama hiç sonu göremedik . Sahi mutlu sonu gören insan nerede ? Gözlerini kapayınca sureti geliyor , bu durum seni kahrediyor ve zamanla unutmaya başlıyorsun keşke o seni sevmedi mi sende onu sevmesen . Bir ışık ya da bir his gelse . Tüm vücudunuzu bomboş hissediyorsunuz , hissettiğiniz tek yer kalbiniz o da acıyor . Bir kutu jilet yuttunuz ve her yerinizi parçaladı . "Biliyorum sizde de oluyor"

 Hala bıraktığı yerdeyim . Onu düşündükçe gözyaşım geliyor , gözlerimin kırmızılığı hiç gitmiyor her yerde onu sayıklıyor kalbim . Çıkamamayı seçiyorum insan içine . Hangisi rahatlatacak ki ? Çıkmak mı çıkmamak mı ? Çiftleri görünce onun anıları gözünüzün önüne geliyor . "Biliyorum sizde de oluyor" . Sakın çıkma . Elimindeki kesikleri hissetmek istiyorum belki kalp acısını dindirir diye .

4 yorum:

  1. Ilk kez bloguna ugrayip bir yazini okudum ve gercekten cok begendim, sadece bunu soylemek istedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar yazı yazıyorum şu yorumlara ne cevap vereceğimi bir türlü bulamıyorum . Teşekkür ederim

      Sil
  2. Acı bu olsa gerek... Çok güzeldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acı varsa güzel değildir . Bu yorumu da tek elimle yazıyorum . Teşekkür ederim

      Sil