22 Ağustos 2011 Pazartesi

Bu Saatte Yapılacak En Güzel İşkence " Özlemek "

 Evet balkonumdayım . Tüm Adanayı görebiliyorum . sigaramı yaktım . ilk dumanı verirken hızlı atarsın sonra ben ağır ağır bırakırım öyle daha zevk alıyorum sanki yaşıyor gibi oluyorum o zaman . Bugün çok özlediğim kötü bir insanı anlatacam size .
 Şimdi diyeceksiniz kötü insan özlenir mi ? Özlenir ... belki onu hiç görmedim . Nasıl güldüğünü bilmiyorum belki ama hissetmek . Bazılarına saçma gelen o duygu .. Sanki yanında nefes alıyor sanki yanında gülüyor sanki seni kokluyor .. Güzel mi değil . ama ben onu hayal ederken o kadar güzelki . Sarılmak koklaşmak ona dokumak .. Heyecanlanıyordum . Gözüme uyku girmiyordu . Ona ulaşmak imkansızdı . zor mesajlaşıyorduk ama uğraşıyordum. oluyordu ona ulaşınca her şey güzel oluyordu . Onun gözlerini hayal etmek ne demek bilirmisin ? Bilemezsin . Çünkü onu kimse benim gibi hayal etmedi edemez de . İzin vermem olmaz işte . Birbirimize gösterdiğimiz bir kaç resimle avunuyorduk heyecanlanıyorduk işte .. Diyecek başka bir sözüm kalmıyor evet sevgilim sanırım özlemişim ..

Bitti işte söyleyeceklerim . Bunlar sadece bir kısmı küçük bir ayrıntı olarak . Bu yazıyı okuyacaksın belki belkide okurken güleceksin ama bugün bir şeylerin olduğunu anladım affetmem belki ama amalar bitmiyor sevgili .. Bak yine sigaram bitti son sözüm bu olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder