2 Ekim 2011 Pazar

Belki Bir Gün Çok Severim Seni .

Ben kötü biriyim . Birine o kadar kötü davrandım ki şu an çok boş hissediyorum . Sevip sevmediğimi bilmediğim ve beni bu kadar seven görmediğim birini kaybettim . Kendi ellerimle . İttim .

 İnsanoğlu nankör . Sanırım o tayfaya girdim bende. Hani sizi seven olmadığını düşünürsünüz ya tanrıya ağıt yakarsınız aslında tanrı yollar biz beğenmeyiz .Ama benim ki beğenmemek değildi . Sadece lanet olsaı birinin bıraktığı korkaklık hissi . Başka hiç bir şey değil . Onun yüzünden kimseyi sevememez olmuşum . Hoşlandığım birini sırf onu az severim diye terkettim ben . Onun yüzünden . Lanet olsun ki siktir git artık içimden dedim o gece . Beni seven kız giderken beni sevmeyen kıza siktir git artık dedim . Ama gitmedi . Gitmiyor ki . Belkide beni seven kızı sevecektim o gitse belkide mutlu olacaktık . Tam bir aydır dibe vurmak için yer arıyorum . Tam bir aydır bu adını koyamadığım havayı çıkarmak istiyorum . Biliyormusun deli gibi içip dibe vurmak istiyorum . Bir güm boyunca uyumak . Sonra ne mi olacak ? Belki de hiç bir şey , ama denemeliyim . Unutamıyorum , ak mı saplantı mı  yoksa hasret mi bunu adı ? Bu amına koyduğumun duygusunun adı ne ? Aşk bu mu ? Bu aşksa Mecnun neydi peki ? Hayır bu aşk olamaz . Geceleri garip bir rüya görüyorum sebebini ona bağlıyorum o olsun lütfen saçma bir rüyadan ibaret olsun . Ama değil işte

 Beni seven kız ; umarım bir gün çok severim seni . Ben beceremedim . Giderken "seni seviyorum" derken "ben de " diyemedim . Umarım bir gün derim . Ben gitmek istemedim . İçimdeki git dedi . Ben bencil değilim . Seni sevmeyen biri olmak istemiyorum . Belki birgün çok severim seni .

3 yorum:

  1. belki bugün belki yarın belki birgün sende seversin :)
    -
    hemera

    YanıtlaSil
  2. ha haa lanet olsun bloğun gökten zembille inmiş gibi nerden çıktı karşıma.

    ben de tam senin şu yazdıklarını yaşıyorum :D

    karşımda benden hoşlandığını söyleyen ve kendisinden hoşlanmamı sevmemi sağlıcak bir adam vardı ve durduk yere ben kötü biriyim sen çok iyisin senden hoşlanıyordum ama yok yapamıcam seni üzmek istemiyorum die çekip giden bir adi.bense ardından aynen sana söylenen gibi gitme seviyorum dedim gurumumu da iki paralık etti Allahın cezası ay bak bugünlerde yaşadıklarımı okudum resmen :D

    YanıtlaSil
  3. Allah yardımcın olsun o zaman . O insanlar sen ararken çıkmaz karşına hep olmuyacak zaman da gelir . Aynılarını yaşaman ilginç bir tesadüf olmuş :)

    YanıtlaSil