25 Ağustos 2011 Perşembe

Güzel Kızlar ve Beğenmediğim Çirkin Sevgilileri


 Biraz mizahi bir yazı olacak elki de kıskanç diyeceksiniz ama istediğinizi deyin abi hazmedemiyorum . Bazen hareketleri görüyorum yok şaka bazen rüya falan diyorum soğuyorum güzel kızlardan .

 Güzel kızlar bu yakışıklı erkekler çirkin kızlardan ne buluyor diyorsunuz ya hani . Ben açıklayayım hemen ; siz çirkin adamlarla çıkınca bizede çirkinler kalıyor malesef . Bazılarını görüyorum tutup kolundan çekmek istiyorum . Tamam hepiniz yakışıklıya bakmıyorsunuz ama konuşmaya bakıyorum ..... Geçende çok masum saf görünümlü bakınca insanı hoş eden bir kız gördüm evet duygularımın değişmesi ilişki durumunda kRoNiq eRqAn xP kişisini görene kadar sürdü . Nedir bu abi şaka mı ?hadi dış görünüşü geçtim diyelim abi ismi böyle olan bir adamın karakteri nasıl olabilir ki ? Bide at gibi ensesi ve dar paça pantolonu vardı poşiyide takmış kulağına da basmış ışık efektini küpe takmış yaa belli olsun . Anlamadığım acaba yönetemediğiniz erkeklerden hoşlanmıyormusunuz ? ya da zayıf karakterli erkeklerden mi hoşlanıyorsunuz ? Bence siz doğruları söyleyen bir adam yerine sizi yalanları ile pohpohlayan erkeler hoş mu ? ulan dünyanın en yakışıklı erkeği deseler bana acaba kronik bilmem neyle çıkarmıyım ?

 Çok anlamsız geliyor bana ama insan kendisi pohpohlayan birini sevebilir mi ? Doğruları söyleyen hep 9 köyden kovulmak zorunda mı ? Bir kere de yalancı maskeliyi siktir etseler olmaz mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder