8 Kasım 2011 Salı

Güle Güle ..

 Bu sefer bitirdiğime inanıyorum . Bu yazıyı dünya'nın en gerizekalı erkeği olarak yazıyorum . Sizi çok seven birini hiç sevmezsiniz ya hani . Ben işte onlardan oldum . Kırmak istemedim ama olmadı . Anlamak istemedi . Haklı .

  Benim de anlamak istemediğim zamanlar oldu bir yandan seversin bir yandan küfür edersin bir yandan da gözyaşı dökersin ya hani  , öyle bir duygu işte şu an yaşıyor o duyguyu yenildiğini sanıyor fakat asıl yenilen benim . İnsan kendisini seven birini kaybederse egolu değil maluptur . Onu çok sevebilirdim belki . Ama dikenleri en acı şekilde batmış bir aşkın bir ayrılığın yaraları kapanmadan ona ümit vermek aptallık . Ya da onunla olmak en doğrusu . Ama ben yapamadım işte ilkini seçtim . Bırakıp gitmeyi . Kaybedenlerin yaptığı gibi . Kötü oldu . Çok kötü . Hani dersiniz ya siz erkekler hepiniz aynı diye . Yok öyle bir şey . Erkekler ve kızlar aslında ilişki konularında hepsi aynı . İkisinden biri ya bencil ya da sencil . Ben bencil gözüksede sencil olmayı seçtim anlamadı anlamayacak .

 Hani size her eyini adayan birini çok seversiniz ya ben de sevdim ama her şeyini adamamış işte . Onun yüzünden başkalarına kötülük yapıyor . Artık denemeyi düşünmüyorum . O giderken git-me ikilemesinde kaldım hep . Benden iyisini bulacak , mutlu olacak ve perde kapanacak . Güle Güle ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder