16 Ekim 2011 Pazar

Elvis Presley !

 Şimdi size bir numaram hakkımda kısa bir yazı yazacağım daha önce buna benzzer Michael Jackson konulu da yazmıştım.
  Şimdi bol paçalı hafiften masum bakan saçları yana taranmış olup sonradan kendi tarzını yaratan kalın ve uzun faullu Elvis Presley bu işinn bir numarasıdır . Tabi "bence" getirilmeli buraya . Elvis'e olan hayranlığım 2009 yılında başladı . Aslında ismini duyuyordum ha birde GTA 'da Elvis görünümlü yayalar vardı orada görmüştüm biraz çocukça ama 2009'da 15 yaşlarındaydım . The Wonder Of You şarkısının girişine bitmiştim . O an Elvis'i dinlerken farkı hissettim . Yaşıyordum . O söylerken sanki yanınızda gibi . Onu dinlerken aynı hisleri yaşıyorsunuz gibi . o söylerken ilk başlar da tüylerim ürperdi , sonra mutlu oldum sonra bir baktım Elvis dinliyorum sonra bir baktım sadece Elvis dinliyorum . Bindiği araba bile göz kamaştırıyordu . Eminim ki yaşadığı hayatta öyleydi . Göz kamaştırıcı hani bir görünüm vardır ya , ünlüler taş kalplidir kimse ile konuşmaz pahalı arabalar evler ve egoları her zaman onlar için ön sıradadır diye . Elvis'de öyle görünüyordu . Ama ben hayranıyım . Bir ben öyle görmüyorum . Bence onlarında bir kalbi vardır . İçerlerde bir yerlerde . Klpleri altın kaplama değildir . Elvis Presley takıntı değil hayranlıktı . Bir çok insan ondan ilham alıyordu . Bunu bende deniyeceğim .

  Biraz karmaşık bir yazı oldu . Duygularımı ifade ederken sıkışıyorum sanki bir yerlerde ama olsun umarım anlatmak istediğim konuyu anlatabildim . Eğer bir "kıza" Elvis kadar hayran olursam onu hiç bırakmam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder