15 Ekim 2011 Cumartesi

Sınava Çalışmanın Zararları

 Biliyorum uzun zamandır yazmıyordum bu sefer değişik bir yazı olacak nerden başlasam bilmiyorum hiç bu türde yazmadım ama ygs stersinde yaşadıklarım anlatacam neyse tamam gülmüyorum şey hadi yazıyorum

  Matematik dersin de  hoca konuyu anlatırken birden " bize ney amına koyim yaa " dedim içimden söylediğimi zannediyordum hoca anlamadım deyince bende tekrar anlatmasını istedim genelde küfür etmem ama ağızdan kaçtı işte neyse , otobüs beklerken 1 saatte bir geçen otobüsümü yarım saat bekledikten sonra önümden geçti ve ben mal gibi baktım tepki vermedim tam bir saat durakta bekledim . Test çözerken 30 soruda 26 net yaptım ama yanlışları doğru gibi okuyup 4 net sandım ve zekama sövdüm sonra farkına vardım tabi mutlu oldum . Dolmuşta önümde oturan kız telefonda "otobüsteyim hayatım" deyince ben dolmuşa binecektim diye heyecan yaptım az kalsın iniyordum . Yine dolmuşta 1 yıldır yıkılmış olan altıkat köprüsünü görmeyince burda köprü vardı yanlış binmişim diyerek dolmuştan indim . Farkedince acı oldu . Ve gece  , uyandım ne amaçla olduğunu bilmeden kafamı kapıya çarptım sonra buzdolabının tuşuna bastım ama kapısını açmadım çünkü asansör bekliyordum . ayakta ne kadar kaldığımı hatırlamıyorum . ( 1 senedir asansöre binmedim )
 
 Yukarıda anlattıklarım tamamen gerçekleri yansıtıyor . Sabah okul ,  öğlen iş , akşam ise dersler ve sınava çalışma stresinde çırpınıyorum . Belki de hayatımın en güzel yılları böyle geçiyor . Bu olaylar kesinlikle sınav stresinden yanlış anlaşılmasın . Buraya gülücük koydum . Siz siz olun ygs ya da lys zıkkımına çalışırken , Bir işte çalışmayın bazen tarih testleri çözerken aşağıya kod yazıyorum <a href falan neyse Kahkahalarınızı yorumlara bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder