18 Eylül 2011 Pazar

Bazen

 Bazen .. Düşünüyorum . bu kötülüğü neden yapayım ? Ama kötülük değil ki . Bazen sizde istiyoruz . Bazen alıyorsunuz .Ben bazen almak istediğimde yapamıyorum . Ben bazen hiç alamıyorum . Karşımda ki insanı üzmemek için verdiğim değer bazen beni yalancı yapıyor

  Senin için seninle olamam . Seni üzmek istemiyorum .. Bunlara bir kere inansaydın olmazdı böyle . Ben beceremiyorum . Beceriksizim . Uğraşıyorum . OLMUYOR . Bazen olmaz . Bazen inanmaz . O hiç inanmadı .
Ben gülmek istemiyorum . Beni güldürme . Ben komiklik yapmak istemiyorum . Beni zorlama . Beceriksiz olduğumu söylemiştim . Sigaramı ver . Ağlamak rahatlatır beni . Ama yalnız . Geceyi severim ben , gündüzler senin olsun . Hem geceleri uyuyarak harap eden biri beni nasıl anlasın . Sen gündüzleri gül , ben geceleri ağlarım . Bazılarına rahat bırakın diye haykırmak istiyorum . Acı mı çekiyorum ? Dokunmayın abi . İstemiyorum . Gün batımını yalnız izlerim ben . Bazıları telaşa düşüyor hani , biri olsun hayat böyle gitmez diye . Ben ite o insanlardan soyutluyorum kendimi . Tek tek intihar ediyorum onları hayatımdan . Beni düünmek mi istiyorsun ? Düşünme .

 Tek isteğim belki de hedeflerim . Biliyormusun ne istediğimi de bilmiyorum . Ama emin olduğum tek şey ben kimseyle biz olamadım . Sorun hep onlardaydı . Merhaba ben sütten çıkmış ak kaşık . Bazen hatalı sen olursun ama anlamazsın bazen .. Bazen bazenler olmasın istiyorum .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder