9 Ocak 2012 Pazartesi

Yine Sana Geldim

Merhaba . Beni özledin mi ? Ben hiç özlemedim . Ne yapayım ? Başka gidecek yerim yoktu . Vücudumun her yerinde cam kırıkları hissediyorum ama sadece bir tek yer acıyor . Sol göğsümün üstü çok ağırıyor . Haddinden fazla gözyaşı .

 Yağmur sonrası hava soğuktu . Elleri üşüyordu . 5 ay sonra mutlu oluyordu . Yüzü gülüyordu mutluluktan havalara uçuyordu ama olmadı . Yine olmadı . Yine çok sevdim . Ne yapyım ? Dayanamadım . Çok güzel gülüyordu . Biliyor musun ilk kez birisi gömleğimin yakalarını düzeltti . Sümüğümü sildi . Saçlarımı düzeltti . Ona onu ne kadar sevdiğimi söleyecek sözcük kalmamıştı başka şeylere yöneliyordum masa sandalye . Yok ama gitti yine yetmedi . Ama sen öyle misin yanından siktir olup giderken döneceğimi biliyordun . Sen yalnızlık . Biliyorum beni bırakmazsın sen . Ama ben istemiyorum ki . Kalbimi dağıttı gitti Simone . Ben şimdi tek başıma nasıl toparlarım . Çağırsam gelmez ki , ama sarhoş olmak istiyorum . İsmi hatırlamak istemiyorum . Kendimi kendimle boğmak istiyorum . Dipteyim Simone . Onsuz çıkmak istemiyorum . Gözümün önünde gitti . Elinden tutamadım . Yapamadım . Çok istedim . Onun için akıttığım her göz yaşında daha fazla bitiyorum . Ciğerlerim kasılıyor kalbim sıkışıyor . Ölmüyorum ama canım yanıyor . Bir kutu jilet yuttuğunuzu düşünün . Boğazdan başlıyor batmaya , damarlarınız , ciğerleriniz her yerine batıyor . En son bi bakmışsınız paramparça olmuşsunuz . Biliyordum Simone gideceğini biliyordum . Çok erken . Böyle olmaz . bu yazıyı okuyacak . Biliyorum bloğumu sevmiyorsun ama az romantik yazdım bu sefer anlarsın diye

 Gözlerimi kapadığım an yüzün geliyor . Suretine özlemim dinmeyecek gibi . Çölde susuz , kutuplarda çıplak gibiyim . Yokluğun canımı yakacak haddinden fazla . Buna değmezsin biliyorum ama ne farkeder ki ? Yoksun işte yine hayaline sarılıp uyumak kaldı bu sefer acılarla sarılacam o hayale . Yanımda olmadığın on saniye sanki on kişi tarafından öldürülüyor gibiyim . Şimdi kime dokunsam seni aldatacam . Yine sensizim yine ona geldim .

1 yorum: