29 Ocak 2012 Pazar

Gitti ve Geldi

 Bir şişenin sonuna daha gelmişim . Garip . Şu aralar birilerini arıyorum . Hiç konuşmayan bir kurban . Tüm hayatımı anlatacağım bir insan . Saatlerce , günlerce , haftalarca, aylarca dinleyecek birisi .. Sadece bir kişi . Ona sevginin güvenin sıcaklığın dünyanın en gereksiz anlamsız kavramları olduğunu anlatmak için

 Gözleri kızardı . Çukurların yerini yine gösterişsiz morluklar almıştı . Şişenin dibinde kalan son damlayı sezmeye çalışıyordu . Sanırım adı hala ezberindeydi . Başı patlayacak bir volkan düzeyinde . Yatağının aşağısına yere oturmuş sol yanında olan içi izmarit dolu kül tablasına bir sigara daha armağan ediyordu . Kafasını kaldırdı ve anlam veremediği fakat belkide en çok bakıştığı tavanına baktı . Ve sonra dedi ki ; "Bir tek sevdim . Yaptığım bu kadardı ." Gözyaşları artık kurumuştu bitmişti kalmamıştı yoktu . İnanmıyordu artık . İçindeki en küçük duygu kırıntısını da bir şişe içine bırakmıştı . Özgürlüğünü düşünüyordu . Ayağa kalktı yürüdü . Yarın hayatının son dönemecine girecekti . Umutsuz yıpranmış ve kimsesiz  . "Yalnız" . Dışarıya ayak bastığında sabah geceyi çoktan katletmeye başlamıştı . En taze oksijeni belki de son kez içine çekiyordu . Başarmak artık çok uzaktı . Belkide istese yapardı ama istemesi için bir sebeb yoktu . Benliğini arıyordu adam kendini arıyordu . Gitmesi ne kadar kötü olabilirdi ? Belkide bir kanser ? Hayır!

 Sustum . Bir daha susmamak için . Gittim. Şimdide geldim . Umutsuz gittim çaresiz yorgun isteksiz . Nefes alır gibi döndüm . Saçları olmayan küçük bir kızın size uzattığı küçük bir el bazen her şeyden değerli olur . Birlikte yaşarsınız . Dönerken hasta ağızı ile size kocaman bir HOŞÇAKAL sunar . Arkanızı dönersiniz ve şunu düşünürsünüz nerede kalmıştık yalnızlığın ? Artık önemi yok . Ben Geldim .


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder