4 Eylül 2011 Pazar

Belki Bir Gün Orda Bir Yerde ..

 Oralarda bir yerlerde kırıklarım var benim . Saç değil kalp kırıkları paramparça un ufak şekilde . Toplanılmaya çalışılıyor ama laf . Ne sanıyorsun toplanacak mı sence ? Yapabilirler mi ? İmkansız ! Bana ağlak diyorlar . Ben ağlak değilim . Sadece gölerimden teker teker her anını intihar ediyorum . Ağlamıyorum sol yanım . Seni intihar ediyorum . ama o kadar çoksun ki bitmiyor .

 Bazen öl ulan diyorum . Bit artık . Tam bitirdim diyorum bir yerden bakıyorsun bana . Olmayan ismini tanımlayamadığım gözlerin . Evet çok güzeller . Lanet olsun sol yanım çok güzeller .Biliyor musun sadece görmek bir yerlerde bakmak istiyorum . bir yerlerden çıkıp görünmeni ne bileyim seni görünce deli gibi bağırmak kızmak istiyorum . Seni unutsaydım susardım sol yanım . Ama sensizliğe dayanmak tavuğa konuşma öğretmek kadar saçma ve anlamsız . Anlamlar içinde seni arıyorum bir yerlerden çık işte bakayım gözlerine ne olur diye bağırmak istedim . Ama yalvarmam ki sana . Yapmam . Benim canımı yaktın sen , yüzüne bakıp neden diye sormak var . Beni bir yandan öldürecek bir yandan da yaşatacak o kelime " neden " . Bu sözü söylemek çok anlamlı . Neden sol yanım , neden !

 Sana kızmak hesap sormak için tedüfte olsa görüşmek istiyorum demem tabi ki de off devamı gelmedi işte . Görüyormusun avunamıyorum bile . Sözler çıkmıyor . Islak kaldırımlarda yalnız yürümek , ya da şöyle diyeyim ; sensiz yürümek .. bunun neden olduğunu bilemezsin sen . bir gün göreyim seni bir yerlerde çık karşıma sadece sarılayım .. Hatırla bunları , belki bir gün bir yerde tesadüfen . Sen bana gelirsin ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder