29 Ağustos 2011 Pazartesi

Şarkılar Seni Söyler

 Her gece içimi seninle parçalamayı seviyorum . İnsanın içi parçalanınca zevk alır mı ? Ben alıyorum . Çünkü onun için parçalanıyor onun ismi var . Bundan zevk alıyorum . Senden zevk alıyorum . Bugün seni diğer günlerden daha çok özledim her gün daha fazla özledim . Her saniyem seni kıskanıyor . Günler seni götürüyor sanki..

 Acı her şey . Tat yok . Gülüşünün olmadığı hiç birşey de bir gram zevk yok . Anlamsız işte . Tüm şarkılar sank,i hepsi seni söylüyor bana inat yapıyorlar . Hepsi toplandı sen diye . Üstüme geliyorlar . Savunamıyorum . Kaldıramıyor omuzlarım . Ama onlarıda seviyorum inanırmısın halimden memnunum ben . Onlarda da sen varsın . Uyurken düşünüyorum aklıma gelme . Ama olmuyor . Ağlamıyorum aslında , sensizlikten uyku girmeyeb gözlerim i ıslatıyorum . Kapansınlar .Gelme artık hayalim olma . Hangi sure ismini unutturur sol yanım ? Ben bilmiyorum sen söylesene ? Kırıldım sol yanım . Yokluğundan paramparça oldum . Birleştirmeye çalışan maskeliler var . Onlar yapamaz beceremezler . Sen olamazlar ki . Bilmiyorlar ki tüm şarkıların seni söylediğini . Duymuyorlar ki anlamıyorlar anlayamıyorlar . Toplamasın kimse kırıklarımı birleştirmesin olmaz sol yanım yapamaz onlar ben yine dağılırım .

 şimdi bir tane senin için yakacağım gerçi bu kaçıncı . Hepsi senin için oluyor . Hadi sol yanım karşılıklı yakabilirdik bu sigarayı şimdi. Ama yoksun . sen içme sana bakıp içmeye razıyım ben . Şimdi tüm şarkılar seni söylerken ben ruhumu gıdasız bırakıyorum . Dinlemiyorum artık sevgili Şarkılar seni söyler hep ben dinlemiyorum artık ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder